خطر متفاوت بودن را بپذیر

خطر متفاوت بودن را بپذیر اما بیاموز بدون جلب توجه متفاوت باشی.

خطر متفاوت بودن را بپذیر

خطر متفاوت بودن را بپذیر اما بیاموز بدون جلب توجه متفاوت باشی.

بده دستاتو به دستم...

بده دستاتو به من تا باورم شه پیشمی

میدونم خوب میدونی تو تار و پود و ریشه می

تو که از دنیا گذشتی واسه یک خنده من

چرا من نگذرم از یه پوست و خون به اسم تن؟

تو خیالمم نبود دوباره عاشقی کنم

ممنونم اجازه دادی با تو زندگی کنم

نمی دونم چی بگم که باورت شه جونمی

توی این کابوس درد رویای مهربونمی

میدونی با تو....

پرم از شعر و ستاره

میدونی بی تو ...

لحظه حرمتی نداره

میدونی در تو...

این خدا بوده که تونسته گل عشقو بکاره

....

نظرات 2 + ارسال نظر
آرش جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:06 ق.ظ http://arash-xyz.blogsky.com

راستش اسم وبلاگت توجه ام رو جلب کرد
جالب بود واسم ..
ولی خطر و تفاوت ؟؟؟!!!
میشه بگی کجای نوشته هاته رفیق ؟!

آزاده پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:11 ق.ظ http://yas-sefid-17.blogsky.com/

نمی دونی بعد از خوندن این شعر چه احساسی داشتم...
زیبا ترین خاطرات زندگیم تو جاده های اصفهان و علویجه و ابیانه با این آهنگ و این آلبوم رقم خورده...
واسه برگردوندنم به یه عالمه خاطره ی خوش که تموم شد ممنونتم.
.
.
.
عمر عشق ها چقدر کوتاه شده !!!
..............................
عاشق ، جاری و شاد باشی تا ستاره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد