خطر متفاوت بودن را بپذیر

خطر متفاوت بودن را بپذیر اما بیاموز بدون جلب توجه متفاوت باشی.

خطر متفاوت بودن را بپذیر

خطر متفاوت بودن را بپذیر اما بیاموز بدون جلب توجه متفاوت باشی.

تو این چند وقت چند تا کتاب خوب خوندم.کتاب منو خیلی آروم میکنه تو شرایط خاص و بحرانی برام عین معجزه است خوشبختانه همیشه هم سر به زنگاه کتاب خوب و مناسب موقعیت به دستم میرسه ولی این مدت هیچ شرایط خاصی در کار نبود و این کتابها رو صزفا از روی کنجکاوی خوندم.

۱- کیمیاگر : شاهکار پائولو کوئیلو

۲-۴ اثر از فلورانس اسکاول شین

همیشه یه حس مبارزه در رابطه با کتابهای پائولوکوئیلو داشتم.یه جور لجبازی با کسائی که ازین تیپ کتابا خوششون میاد .کیمیاگر رو خیلی اتفاقی از یکی قرض گرفتم و از صفحه ۲۰ به بعد زمین نذاشتم تا تموم شد و من هنوز محو زندگی اون چوپانم و افسانه زندگیش و دائم از خودم میپرسم افسانه زندگی من چیه؟من برای رسیدن به کدوم یکی از هدفهام این جوری تلاش کردم؟در واقع زندگی برای من همیشه پیش آمده هیچ وقت دنبالش نبودم فکر میکنم الان تو چه شرایطی بودم اگه با پشتکار اون چوپان دنبال آرزوهام میرفتم؟از یه قسمت کتاب خیلی خوشم اومد اونجا که میگفت مردم نمی روند دنبال افسانه زندگیشون چون میترسن موقعیت باثباتی رو که دارن از دست بدن . راست میگفت این زندگیه منه. من میترسم موقعیت های با ثباتی رو که دارم از دست بدم برای همین دنبال تغییر نیستم ، شغلم، دوستم حتی تفریحاتم همه حداقل ۲ساله که هیچ تغیر مثبتی نداشته...

کتاب دوم ۴ اثر از فلورانس اسکاول شین بود که هنوز هم تمومش نکردم و فکر میکنم شاهکاریه که باید تو هر خونه ای باشه و به همه توصیه میکنم اونو بخونن موج تفکر مثبت به طرز عجیبی ازین کتاب به آدم منتقل میشه یه جوریه که دوست دارم دائم این کتاب دستم باشه و روزی یه صفحه بخونم و انرژی بگیرم. تا این جائی که من خوندم به آدم القا میکنه که اگه همه مردم رو دوست داشته باشی حتی اونی که بهت بد میکنه حداقل اتفاقی که برات میافته اینه که خیلی خیلی راحتتر زندگی میکنی که این خودش نعمت بزرگیه.

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
شباهنگ یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:19 ب.ظ http://www.shabahang.blogsky.com

سلام... از کتابهای گیتی خوشدل و ترجمه هاش غافل نمان !
ضمنا دلو بزن به دریا از هر چی می خوای بنویس.

مرسی از راهنمائیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد