خطر متفاوت بودن را بپذیر

خطر متفاوت بودن را بپذیر اما بیاموز بدون جلب توجه متفاوت باشی.

خطر متفاوت بودن را بپذیر

خطر متفاوت بودن را بپذیر اما بیاموز بدون جلب توجه متفاوت باشی.

یه بازی راه افتاده به اسم بازی شب یلدا که صاحب وبلاگ ۵ تا از ویژگیهاشو که کسی نمیدونه مینویسه بعد هم از ۵ نفر دعوت میکنه که اونه هم همین کارو انجام بدن.من دیدم هنوز به اون درجه از شهرتو محبوبیت نرسیدم  که کسی ازم دعوت کنه در نتیجه خودم خودمو دعوت کردم ولی الان دارم فکر میکنم اون ۵ نفری که باید دعوت کنم کیا هستن؟؟!!!!

۱-تو ۳ شماره گریه میافتم ولی اونقدر خوددارم که گریه هارو جمع میکنم برای آخر شب در نتیجه همه فکر میکنن اوووووووه چه مقاوم!!

۲-در غالب دوست دختر شدیدا آسیب پذیرم حاضرم برای طرف هر کاری بکنم ولی ظاهرم دقیقا خلاف اینو نشون میده.

۳-دوست دارم همیشه نفر اول باشم به حدی که اگر احتمال اول شدن نباشه معمولا اون کار رو انجام نمی دم.

۴-۱۰ برابر بیشتر از اونی که دیگران فکر میکنن حسودم.

۵-بچه که بودم دلم میخواست هنرپیشه بشم ولی الان به دلایل خیلی شخصی ازین شغل متنفرم.

اصلا به ذهنم نمیرسه از کی دعوت کنم ولی میخوام چند تا از چیزهائی رو که مردم میدونن رو هم اینجا بگم :

۱-فوق العاده مغرور .سرم بره غرورم نمیره تا حدی که ممکنه یه رابطه خیلی خوب رو به باد فنا بدم.

۲-اعتماد به نفس بسیار بالا .

۳-از هدایای غیر عادی خوشم میاد قیمت اصلا مهم نیست مهم اینه که متفاوت باشه

۴-از مریض شدن متنفرم و شدیدا تو مریضی بد اخلاق میشم.

۵-توانائی بسیار بالا در حفظ ظاهر حتی در موقعیت های خیلی سخت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد