خطر متفاوت بودن را بپذیر

خطر متفاوت بودن را بپذیر اما بیاموز بدون جلب توجه متفاوت باشی.

خطر متفاوت بودن را بپذیر

خطر متفاوت بودن را بپذیر اما بیاموز بدون جلب توجه متفاوت باشی.

دلم میخواد آهنگ هائی رو گوش کنم که معنیشو نمیدونم

دلم میخواد با آدمائی باشم که که از جنس من نیستن

دلم میخواد جاهائی برم که منو نشناسن

دلم میخواد غیر از صدای آهنگ هیچ صدای دیگه ای نباشه حتی صدای بارون که یه وقتی عاشقش بودم

دلم میخواد گریه کنم

نظرات 2 + ارسال نظر
خانوم یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:22 ب.ظ http://khan00m.blogsky.com

امروز دلم می خواست زیر سقف تاریک آسمان قدم بزنم و فکر کنم اما دوباره از بیگانه ها ترسیدم و به انزوای خودم تن دادم ،شاید اگر این بغض می شکست من اینچنین در تنهایی خویش مبحوس نمی شدم

فریناز چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:08 ب.ظ http://acoldemotion.blogsky.com/

گریه خوبه. منو که اروم میکنه. اما افکارم رو نه! اونا بازم میان سراغم. اما صدا بهتره! صدای اهنگ اونقدر بلند باشه که اجازه نده به چیزی فکر کنی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد