خطر متفاوت بودن را بپذیر

خطر متفاوت بودن را بپذیر اما بیاموز بدون جلب توجه متفاوت باشی.

خطر متفاوت بودن را بپذیر

خطر متفاوت بودن را بپذیر اما بیاموز بدون جلب توجه متفاوت باشی.

دلم میخواد آهنگ هائی رو گوش کنم که معنیشو نمیدونم

دلم میخواد با آدمائی باشم که که از جنس من نیستن

دلم میخواد جاهائی برم که منو نشناسن

دلم میخواد غیر از صدای آهنگ هیچ صدای دیگه ای نباشه حتی صدای بارون که یه وقتی عاشقش بودم

دلم میخواد گریه کنم

دستتو میگیره تو دستش و آروم آروم میبره بالا از زمین بلندت میکنه میبره رو درختها بعد رو کوهها رو ابرها میره از ابر ها بالاتر احساس سبکی میکنی فکر میکنی خوشبختی که میگن همینه تو همین حال و هوا و مزه مزه کردن خوشبختی یهو دستتو ول میکنه ...

پرت میشی پائین ولی نه رو زمین ،میا فتی تو یه گودال خیلی عمیق که فکر میکنی هیچ وقت از اون تو در نمیای احساس میکنی از تو بدبختر وجود نداره...

همه این اتفاقات در ۱۰ دقیقه پیش میاد و این اون مردیه که من احمق براش میمیرم.

بعد ازین بعد از این کن فراموشم که رفتم.... دیگر از دست تو می نمینوشم که مستم

با دل دیر آشنا گشتم از دامت رها .... بی وفا  بی وفا بی وفا رفتم که رفتم

همون حرفای همیشگی همون اشکهای همیشگی

 

دلم براش یه ذره شده اندازه نوک سوزن

عادت دارم هم زمان به چند تا موضوع مختلف فکر کنم الان اینا تو ذهنمه :

۱-چه طوری میتونم کارای همکارمو تحمل کنم؟شدیدا اعصابمو به هم میریزه و دقیقا هدفش همینه.

۲-کی وقت میکنم برای فوق درس بخونم؟

۳-چه کار کنم که بچه های کلاس از کارم راضی باشن؟

۴- با ... چکار کنم؟اونم اعصابمو خورد میکنه

عادت دارم هم زمان به چند تا موضوع مختلف فکر کنم الان اینا تو ذهنمه :

۱-چه طوری میتونم کارای همکارمو تحمل کنم؟شدیدا اعصابمو به هم میریزه و دقیقا هدفش همینه.

۲-کی وقت میکنم برای فوق درس بخونم؟

۳-چه کار کنم که بچه های کلاس از کارم راضی باشن؟

۴- با ... چکار کنم؟اونم اعصابمو خورد میکنه

خوابم میاد بد جور .استرس هم دارم بدجورتر

الان خوب خوبم صحیح و سالم ملالی نیست جز دوری روی پسر شاه پریون که اونم به زودی مشکلش حل میشه.

در مورد رشته فوق تصمیم گرفتم یک عالمه کتاب خریدم حالا باید یه  کم وقت پیدا کنم واسه درس خوندن.

تا حالا 2 تا استامینوفن کدئین رو با هم خوردین؟من خوردم و فکر نمی کردم اینقدر زود اثر کنه دارم میفتم از رو صندلی چشمام باز نمیشه الا ن اگر شکنجه ام بدن به هر کاری اعتراف میکنم به این شرط که بعدش بذارن بخوابم.