خطر متفاوت بودن را بپذیر

خطر متفاوت بودن را بپذیر اما بیاموز بدون جلب توجه متفاوت باشی.

خطر متفاوت بودن را بپذیر

خطر متفاوت بودن را بپذیر اما بیاموز بدون جلب توجه متفاوت باشی.

 

از عصر تا حالا که از زور بیکاری نشستم و وبلاگ میخونم به این نتیجه رسیدم که من تنها نیستم و خیلی ها افکاری شبیه من دارند.بعضی وقتها خوبه که آدم بدونه منحصر به فرد نیست هم در قسمت های مثبت و هم در قسمت های منفی زندگی.

در راستای همین کشفیات تصمیم گرفتم برنامه ۱ سال آینده را تنظیم کنم.قبلا برنامه ریزی برای خودم داشتم ولی هیچ کدوم زمان بندی نداشته در نتیجه به سر انجام نرسیده.

۱- خرید ماشین : مهر سال آینده من باید ماشین دار شده باشم ماشینی که با پول خودم خریده باشم نه پول بابام.کار سختیه ولی شدنیه.باید یه حساب باز کنم و هر ماه یکی نصف حقوقم رو بذارم تو بانک.البته این پس انداز بعد از یک سال فقط میتونه پیش قسط یک ماشین رو جور کنه ولی بازم خوبه.

۲-تو این ماه رمضونی بد جوری صورتم لاغر شده باید تو این ۱۰ روز باقی مانده یه کم به خودم برسم چون بعد از ماه رمضون چند تا عروسی داریم و نمیشه اینجوری عین روح برم مجلس.

برای اینکه قیافه ام به حال اول برگرده ۱)شیر ۲)آب میوه ۳)ففول ۴)مولتی ویتامین ۵)داکسی سایکلین

این برنامه ۱۰ روز آینده است.

۳-خیلی دلم میخواد درس بخونم .نه اینکه ادامه تحصیل بدم چون اصلا حوصله اون مدل درس خوندنو ندارم ولی کلا دوست دارم ذهنم اکتیو باشه حالا به هر شکلی یادگیری زبان روش خوبیه ولی کی وقت کلاس رفتن داره؟؟باید یه فکری براش بکنم ولی الان نمیدونم دقیق چکار میخوام بکنم.(در موردش فکر میکنم و بعد مینویسم)

۴-با توجه به ساعت کار طولانی ۸صبح تا ۸ شب من دقیقا چطوری میتونم به زندگیم سر و سامون بدم؟فکر میکنم باید یه کم بی خیالتر و یه کم رلکس تر با مسائل کاری برخورد کنم این همه حرص و جوش چی قسمت من میکنه؟

حداقل به مدت ۱ سال برنامه کاری من همینه و اگر بخوام با این روش دوام بیارم و از پا نیافتم باید یک سری مسائل رو رعایت کنم.

برای حفظ شادبی ظاهرم ( که خیلی خیلی مهمه ) شیر ،میوه، آب میوه باید تو برنامه غذائیم جایگاه ویژه داشته باشه.بعد از ماه رمضون باید غذا ببرم سر کار گرچه که اینکار خیلی سخته و هر روز باید یه دنیا وسیله با خودم ببرم و بیارم ولی به زحمتش میارزه.

یکی از چیزهائیکه به من روحیه میده آرایش کردنه به طور کلی من تحت هیچ شرایطی دلم نمی خواد یک قیافه خسته و رنگ و روی زرد داشته باشم دلم نمیخواد عین زن شلخته ها باشم  پس اینم رفت تو دستور کار روزانه .

الان که برگشتم و خوندم دیدم غیر از ماشین هیچ برنامه ریزی ۱ساله ای ندارم ولی خوبه که نوشتم به افکارم نظم دادم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد