خطر متفاوت بودن را بپذیر

خطر متفاوت بودن را بپذیر اما بیاموز بدون جلب توجه متفاوت باشی.

خطر متفاوت بودن را بپذیر

خطر متفاوت بودن را بپذیر اما بیاموز بدون جلب توجه متفاوت باشی.

پذیرش

 

با گذر زمان آدمها تغیر میکنند.منم تغییر کرده ام.طی ۵ سال گذشته و حتی طی ۶ ماه گذشته من دیگه اون آدم سابق نیستم. کارهائی میکنم که قبلا نمی کردم طرز فکرم عوض شده و این تغییر به حدی تدریجی است که اطرافیان متوجه نمی شوند ولی من خودم میدونم که تغییر کرده ام و میدونم که همه آدما عوض میشن پس نباید به شناختی که قبلا از دوستام داشتم اکتفا کنم باید با تغییرات اونها همگام باشم باید ظرفیت پذیرش این تغییرات رو در آنها داشته باشم  اصولا اگر آدما رو به همین وضعیتی که هستند بپذیریم و سعی در عوض کردن اونها نداشته باشیم زندگی راحتتر  میگذره. 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
صنم سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:33 ق.ظ http://freelife.blogsky.com

با حرفات موافقم قشنگ بودن
من آپم بهم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد