خطر متفاوت بودن را بپذیر

خطر متفاوت بودن را بپذیر اما بیاموز بدون جلب توجه متفاوت باشی.

خطر متفاوت بودن را بپذیر

خطر متفاوت بودن را بپذیر اما بیاموز بدون جلب توجه متفاوت باشی.

تصمیم کبری

 

تصمیم گرفتم چند تا کار مثبت برای زندگیم انجام بدم. چند کاری که شاید تاثیر خاصی رو زندگیم نداشته باشه ولی از نظر روحی برای خودم خیلی خوبه.البته چیزی که تو روحیه موثر باشه طبعا رو بقیه زندگی هم تاثیر میگذاره.حالا به هر حال من فعلا به تاثیرات ظاهری این موضوع کار دارم نه چیزای دیگه.خوب شروع میکنیم .( مهستی داره میخونه : به نام اون کسی که میپرستی تو رو دوست دارمت هر جا که هستی ...)

تصمیمات اخذ شده :

توضیح : این تصمیمات طی چند روز گرفته شده ولی چون خیلی افکارم پراکنده است اینجا مینویسم که بتونم اونا رو عملی کنم.

1-     کم کردن وزن

 

برای کاهش وزن ( 5 کیلو کم کنم خیلی ایدال میشم ) باید : الف) کاهش غذا ب) ورزش

الف) صبحانه به طور کامل حدود ساعت 8 صبح /  نهار : برنج نصف کفگیر + خورش+ سالاد + ... + کپسول کلسیم / شام : حذف  

در فاصله صبحانه و نهار میوه یا شیر یا آب میوه یا چند تا خرما + کپسول ففول / در فاصله نهار و شام  میوه یا آب میوه / قبل از خواب کپسول مولتی ویتامین با شیر یا اب

ب) ورزش : دراز و نشست با روزی 20 تا شروع میکنم.

 

2-     مطالعه کتاب های نا تموم توی کتابخونه

 

3-     تقویت زبان انگلیسی

 

تا پارسال برای تقویت زبان کتاب داستان های انگلیسی میخوندم دوباره باید شروع کنم  یک کتاب دارم که هنوز یک خط هم ازش نخوندم  body  ( جسد) !! باید کتابو بذارم تو کیفم هر وقت وقت آزاد داشتم 4 خط بخونم. شایدم مجبور بشم وقتی خونه هستم مطالعه اش کنم برای این کار باید تا حدود زیادی از زمانی که تو اینترنت هستم کم کنم.

 

4-     گذرنامه

 

مشکل بزرگی که برای این کار هست اینه که من سر کار میرم و برای انجام اینخور کارها باید مرخصی بگیرم و قبلش باید یکی رو به جای خودم بذارم و برم که این یه کم سخته .

 

5-     گواهینامه

 

همون مشکل بالا برای اینم هست.

 

6-     اپ کردن منظم اینجا و اون خونهء دیگه

 

باید هر شب گزارش این کارا رو اینجا بنویسم تا برای انجامش متعهد باشم.

نظرات 2 + ارسال نظر
شازده خانوم جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 06:48 ب.ظ http://shazdekhanoom.blogsky.com

دقیقا مدتیه که منم به فکر تغییرات اساسی و یه خونه تکونی ذهنی و جسمی مفصلم......

الان اسممو نمیگم جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:27 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد